Jesteśmy polskim producentem grzejników łazienkowych i dekoracyjnych, grzałek, maszyn budowlanych oraz sprzętu rehabilitacyjnego. Od 1990 r. służymy ludziom nie tylko w Polsce, lecz także w ponad 40 krajach świata, na 4 kontynentach. Nasza historia to opowieść o podejmowaniu wyzwań, odnoszeniu sukcesów i nieustannym rozwoju, który zawdzięczamy nie tylko ciężkiej pracy naszej Organizacji, ale także wizjonerskiemu podejściu Edwarda Brylowskiego – założyciela i Prezesa Termy w latach 1990-2024. Jego następca, Adam Wizimirski, rozumiejąc wizję swojego poprzednika i szanując jego dziedzictwo, jednocześnie wyznacza nowe kierunki rozwoju i kontynuuje politykę innowacji.
Dążenie do oferowania najwyższej jakości produktów jest wyrazem naszego szacunku dla Konsumenta, którego dobro stanowi dla nas najwyższą wartość. Spełnianie oczekiwań to dla nas za mało – chcemy je wyprzedzać. Wiemy, że rozwój osiąga się jedynie we współpracy z lepszymi od siebie, dlatego współdziałanie z kompetentnymi i kreatywnymi specjalistami pozwala nam znajdować innowacyjne oraz funkcjonalne rozwiązania.
Nieustannie badamy potrzeby naszych Odbiorców i rozwijając technologię oferujemy im coraz lepsze produkty. Stawiamy na najwyższą jakość, design i różnorodność. Ponad wszytko stawiamy jednak na innowacyjność. Aktywnie uczestniczymy w targach międzynarodowych i wydarzeniach lokalnych, staramy się być blisko każdej grupy Odbiorców: zarówno Partnerów Handlowych, jak i Konsumentów.
Czy jesteśmy idealni? Nie. Ale pociąga nas doskonałość i to ona jest najsilniejszym motorem naszej działalności.
Historia marki sięga 1991 r. kiedy to spółkę Terma sp. z o.o. założył pierwszy Prezes i zarazem główny udziałowiec, Edward Brylowski. Głównym celem działalności była produkcja grzejników łazienkowych z profili stalowych, a wyróżnikiem szybko stała się jakość oferowanych wyrobów. Przez wiele lat intensywnej obecności zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych, poszerzono znacząco zakres dotychczasowej działalności, wzbogacając ofertę produktową m.in. o grzałki i akcesoria do grzejników.
W grudniu 2002 r. w wyniku zmian kapitałowych zmieniono nazwę na Terma Technologie sp. z o.o., aby w lipcu 2012 r. ostatecznie powrócić do pierwotnej nazwy Terma sp. z o.o. Wówczas także wprowadzono nowe biało-czerwone logo. W założeniach odwołuje się ono do polskich korzeni i kapitału firmy oraz niezmiennego od początku jej istnienia systemu wartości.
Obecnie Terma to nie tylko grzejniki i grzałki elektryczne, ale także wysokiej jakości sprzęt do rehabilitacji i wyposażenie integracyjnych placów zabaw oraz dmuchawki do światłowodów i nowoczesne maszyny budowlane umożliwiające prowadzenie bezwykopowych prac ziemnych. W ofercie znajdują się również oryginalne grzejniki żeliwne, produkowane seryjnie, ale z zachowaniem warsztatu typowego dla manufaktury.
W 2019 r. rozpoczęła się największa inwestycja w historii Organizacji. W Czaplach pod Gdańskiem, obok dotychczasowej fabryki, powstała nowa hala produkcyjna. Nowoczesna technologia oraz rozszerzenie parku maszynowego przyczyniły się do podniesienia wydajności, a także jakości produktów i usług.
Z końcem lipca 2024 roku Edward Brylowski przekazał
funkcję Prezesa Adamowi Wizimirskiemu, który od 1 sierpnia 2024 roku kontynuuje i rozwija dorobek oraz wizję swojego poprzednika. Jednocześnie Edward Brylowski pozostaje członkiem Rady Nadzorczej Termy.
To one miały kluczowy wpływ na kształtowanie naszej Organizacji.
Mając na względzie nasze bogate doświadczenie w zakresie ogrzewania, zamiłowanie do unikalnego wzornictwa oraz głębokie uznanie dla rękodzieła, naturalną koleją rzeczy postanowiliśmy zgłębić tajemnicę grzejników odlewanych.
Dobiegła końca pierwsza edycja interdyscyplinarnych warsztatów „MedDESIGN Razem dla niepełnosprawnych – konstruktorzy i projektanci”, współorganizowanych przez: Akademię Sztuk Pięknych w Gdańsku, Politechnikę Gdańską oraz firmę Terma Sp. z o.o z Gdańska.
Historia rozwoju gruntowych przebijaków pneumatycznych zwanych „kretami” sięga czasów I Wojny Światowej, kiedy powstała idea stworzenia maszyny umożliwiającej wykonanie podkopu z bezpiecznej odległości pod fortyfikacjami wroga i umieszczeniem w niej ładunku wybuchowego.
Galwanizernia Terma Poznań jest półautomatycznym zakładem, specjalizującym się w nakładaniu powłok dekoracyjnych w najwyższej jakości. Doświadczeni pracownicy, nieustannie rozwijający się park maszynowy oraz technologie największych światowych producentów, pozwalają nam spełniać oczekiwania najbardziej wymagających Klientów.
Działalność firmy osadzamy w wartościach, które stanowią wspólny mianownik wszystkich podejmowanych przez nas procesów. Innowacyjność, pracowitość, odpowiedzialność, oszczędność i pokora to składowe naszej codzienności oraz drogowskazy dla bycia możliwie najlepszym Dostawcą.
Dobro drugiego człowieka inspiruje nas do odnajdywania nowych, nieszablonowych sposobów wyrażania się i działania. Wychodząc poza utarte schematy, chcemy w pełni wykorzystywać uwarunkowania wolnego rynku, oferując naszym Partnerom pełny rozwój, a Konsumentom możliwie najdoskonalszy produkt w przystępnej cenie.
Naszą aktywność wolimy wyrażać nie przez deklaracje, ale działanie. Chcąc być autentycznymi, przywiązujemy wagę do wierności obranym przez nas zasadom.
Innowacyjność – to nieustanne zgłębianie zagadnień i chęć kreowania lepszej rzeczywistości. Powielanie nie przynosi rozwoju, a wręcz uwstecznia. Dlatego nie chcemy tracić energii na działania odtwórcze, lecz kierować nasze siły na dostarczanie nowych rozwiązań, dostosowanych do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.
Pracowitość – to nieodkładanie na później tego, co możemy zrobić dzisiaj. Nie stawiamy kreatywności żadnych ograniczeń. Pozwalamy, by nowe pomysły rodziły się nie tylko podczas pracy przy biurku, lecz w każdych okolicznościach. Gdy chodzi o dobro konsumenta, nie istnieją dla nas ramy czasowe.
Współodpowiedzialność – to naturalna konsekwencja przedkładania dobra Konsumenta ponad nasze oraz gwarancja satysfakcji z proponowanych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że przynoszą one dobro, dlatego ręczymy nie tylko za jakość naszych produktów, lecz także za rzetelność współpracy i efektywność oferowanego wsparcia.
Oszczędność – to racjonalność działania, która generuje zysk. To dzięki niej możemy rozwijać się, inwestując w nowe technologie, by nasz produkt i praca spełniały możliwie najpełniej oczekiwania naszych konsumentów. Oszczędność umożliwia nam również wspieranie innych dzieł, które niosą dobro drugiemu człowiekowi.
Pokora – to wdzięczność za każdą informację zwrotną od naszych konsumentów i partnerów. Dzięki ich uwagom i sugestiom możemy stawać się lepsi. Wierzymy, że dobrym dostawcą może być tylko ten, kto potrafi służyć. Pragniemy, by każdy nasz odbiorca był wobec nas wymagający.
Odbiorca jest najważniejszy. Nadrzędnym obowiązkiem Producenta jest dostarczyć produkt, który dzięki wartościom, jakie niesie, pozwala Odbiorcy zaspokoić jego potrzebę.
Wierzymy, że dopracowany, spełniający oczekiwania rynku produkt oraz rzetelna informacja o nim, powinny stać się bazą promocji.
Nieustannie zbieramy informacje z rynku, starając się pozyskiwać dane o potrzebach ostatecznego Odbiorcy.
Budujemy świadomość produktu poprzez tworzenie merytorycznych materiałów źródłowych. Wspieramy informacją i pomocą na różnych etapach doświadczania wartości produktu, począwszy od rzetelnego poinformowania o produkcie, poprzez podjęcie decyzji o zakupie aż po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Edukujemy i pomagamy zamiast zachwalać.
Staramy się upraszczać komunikację pomiędzy Odbiorcą a Producentem, wykorzystując potencjał nowych technologii (korzystamy z najnowszych narzędzi z zakresu IT, aby w jak najlepszy sposób oddać istotę naszych produktów w formie elektronicznej). Wierzymy, że forma elektroniczna jest szczególnie pomocna - umożliwia Odbiorcy kontakt z produktem 24/7 oraz pozwala na automatyczną aktualizację informacji o nim.
Na bazie komunikacji z Odbiorcą, nieustannie ulepszamy nasze produkty, poszukując nowych rozwiązań technologicznych i wychodząc naprzeciw trendom w designie.
Jakość materiałów źródłowych
Najważniejszym źródłem danych o wszystkich produktach Terma są strony internetowe, do których kierujemy inne nośniki informacji poprzez linki, przekierowania, QR kody. Materiały na stronach internetowych są aktualizowane na bieżąco.
Katalogi, wzorniki, cenniki, logotypy, biblioteki DWG oraz grafiki elektroniczne przedstawiające nasze produkty udostępniamy w zakładce „do pobrania” oraz na kartach pamięci USB podczas spotkań szkoleniowych.
Kierujemy się zasadą, że materiały graficzne muszą oddawać charakter produktu, być zgodne z rzeczywistością, proporcjonalne, atrakcyjne i przykuwające uwagę.
Zachęcamy Partnerów Handlowych do korzystania z naszych materiałów źródłowych, zawsze w niezmienionej formie.
Od wielu lat cieszymy się uznaniem nie tylko Konsumentów, lecz także designerów i społeczności przedsiębiorców, czego wyrazem są przyznawane nam corocznie nagrody. Czy mają one dla nas większe znaczenie? Najważniejszą oceną jakości naszej pracy jest Państwa wybór. Liczymy, że będą Państwo wobec nas wymagający. Tylko wtedy staniemy się lepsi.
Katalogi i branżowe strony www, które Państwu przekazujemy, są owocem pracy nie tylko profesjonalistów, lecz i pasjonatów.
To ich wiedza, doświadczenie, zaangażowanie i pasja sprawiają, iż corocznie dostarczamy tysiące produktów na całym świecie – ich modele prezentujemy w niniejszych publikacjach. Współpracując z wybitnymi projektantami i inżynierami, kreujemy trendy we współczesnym wzornictwie produktów grzewczych, rehabilitacyjnych oraz budowlanych.