Terma headquarters in Czaple

O nas

Jesteśmy polskim producentem grzejników łazienkowych i dekoracyjnych, grzałek, maszyn budowlanych oraz sprzętu rehabilitacyjnego.  Mając 25-letnie doświadczenie, służymy ludziom nie tylko w Polsce, lecz także w ponad 40. krajach świata, na 4 kontynentach. 

Wiemy, że rozwój osiąga się jedynie we współpracy z lepszymi od siebie, dlatego współdziałanie z kompetentnymi i kreatywnymi ludźmi pozwala nam znajdować innowacyjne i funkcjonalne rozwiązania. Czy jesteśmy idealni? Nie. Pociąga nas doskonałość i to ona jest najsilniejszym motorem naszej aktywności. 

Nasze dążenie do oferowania najwyższej jakości produktów jest wyrazem szacunku dla konsumenta, którego dobro stanowi najwyższy priorytet. Spełnianie oczekiwań to dla nas za mało – chcemy je wyprzedzać.

Wartości

Działalność firmy osadzamy w wartościach, które stanowią wspólny mianownik wszystkich podejmowanych przez nas procesów. Innowacyjność, pracowitość, odpowiedzialność, oszczędność i pokora to składowe naszej codzienności oraz drogowskazy dla bycia możliwie najlepszym Dostawcą.

Dobro drugiego człowieka inspiruje nas do odnajdywania nowych, nieszablonowych sposobów wyrażania się i działania. Wychodząc poza utarte schematy, chcemy w pełni wykorzystywać uwarunkowania wolnego rynku, oferując naszym Partnerom pełny rozwój, a Konsumentom możliwie najdoskonalszy produkt w przystępnej cenie.

Naszą aktywność wolimy wyrażać nie przez deklaracje, ale działanie. Chcąc być autentycznymi, przywiązujemy wagę do wierności obranym przez nas zasadom.

Innovation iconInnowacyjność – to nieustanne zgłębianie zagadnień i chęć kreowania lepszej rzeczywistości. Powielanie nie przynosi rozwoju, a wręcz uwstecznia. Dlatego nie chcemy tracić energii na działania odtwórcze, lecz kierować nasze siły na dostarczanie nowych rozwiązań, dostosowanych do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Diligence iconPracowitość – to nieodkładanie na później tego, co możemy zrobić dzisiaj. Nie stawiamy kreatywności żadnych ograniczeń. Pozwalamy, by nowe pomysły rodziły się nie tylko podczas pracy przy biurku, lecz w każdych okolicznościach. Gdy chodzi o dobro konsumenta, nie istnieją dla nas ramy czasowe.

Responsibility iconWspółodpowiedzialność – to naturalna konsekwencja przedkładania dobra Konsumenta ponad nasze oraz gwarancja satysfakcji z proponowanych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że przynoszą one dobro, dlatego ręczymy nie tylko za jakość naszych produktów, lecz także za rzetelność współpracy i efektywność oferowanego wsparcia.

Saving iconOszczędność – to racjonalność działania, która generuje zysk. To dzięki niej możemy rozwijać się, inwestując w nowe technologie, by nasz produkt i praca spełniały możliwie najpełniej oczekiwania naszych konsumentów. Oszczędność umożliwia nam również wspieranie innych dzieł, które niosą dobro drugiemu człowiekowi.

Humility iconPokora – to wdzięczność za każdą informację zwrotną od naszych konsumentów i partnerów. Dzięki ich uwagom i sugestiom możemy stawać się lepsi. Wierzymy, że dobrym dostawcą może być tylko ten, kto potrafi służyć. Pragniemy, by każdy nasz odbiorca był wobec nas wymagający.

Realizacja działań promocyjnych

Promocja produktów w Termie

Odbiorca jest najważniejszy. Nadrzędnym obowiązkiem Producenta jest dostarczyć produkt, który dzięki wartościom, jakie niesie, pozwala Odbiorcy zaspokoić jego potrzebę.

Informacja o produkcie jest jego integralną częścią i stanowi podstawę promocji. W Termie wierzymy, że dobry, spełniający oczekiwania Odbiorców produkt oraz wartości jakie niesie, broni się na rynku sam. Szanując innych, w naszym przekazie staramy się unikać pustosłowia. 

  • Nie wspieramy działań, które pomijają produkt. Unikamy wydatków na imprezy, eventy i integracje, ponieważ nie wnoszą nic do świadomości Odbiorcy. 
  • Nie kupujemy gadżetów reklamowych ani nie płacimy za reklamy nie niosące za sobą wartości informacyjnej, a stanowiące jedynie przejaw pustych działań PR-owych. W Termie nie wydajemy pieniędzy na pusty marketing i tę samą postawę promujemy i doceniamy u naszych Partnerów Handlowych.
  • Nie  bierzemy udziału w rankingach i konkursach piękności dla firm, które nie wnoszą wartości dla Odbiorcy i rozwoju produktu.

Produkt a promocja

Wierzymy, że dopracowany, spełniający oczekiwania rynku produkt oraz rzetelna informacja o nim, powinny stać się bazą promocji.

  • Nieustannie zbieramy informacje z rynku, starając się pozyskiwać dane o potrzebach ostatecznego Odbiorcy.
  • Budujemy świadomość produktu poprzez tworzenie merytorycznych materiałów źródłowych. Wspieramy informacją i pomocą na różnych etapach doświadczania wartości produktu, począwszy od rzetelnego poinformowania o produkcie, poprzez podjęcie decyzji o zakupie aż po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Edukujemy i pomagamy zamiast zachwalać.
  • Staramy się upraszczać komunikację pomiędzy Odbiorcą a Producentem, wykorzystując potencjał nowych technologii (korzystamy z najnowszych narzędzi z zakresu IT, aby w jak najlepszy sposób oddać istotę naszych produktów w formie elektronicznej). Wierzymy, że forma elektroniczna jest szczególnie pomocna - umożliwia Odbiorcy kontakt z produktem 24/7 oraz pozwala na automatyczną aktualizację informacji o nim.
  • Na bazie komunikacji z Odbiorcą, nieustannie ulepszamy nasze produkty, poszukując nowych rozwiązań technologicznych i wychodząc naprzeciw trendom w designie. 

Jakość materiałów źródłowych

Najważniejszym źródłem danych o wszystkich produktach Terma są strony internetowe, do których kierujemy inne nośniki informacji poprzez linki, przekierowania, QR kody. Materiały na stronach internetowych są uzupełniane na bieżąco, rzetelne i czytelne dla odbiorców komunikatu, zgodne z zapotrzebowaniem na informację produktową i okołoproduktową.

Katalogi, wzorniki, cenniki, logotypy, biblioteki DWG oraz grafiki elektroniczne przedstawiające nasze produkty udostępniamy w zakładce „do pobrania” oraz na kartach pamięci USB podczas spotkań szkoleniowych.

Kierujemy się zasadą, że materiały graficzne muszą oddawać charakter produktu, być zgodne z rzeczywistością, proporcjonalne, atrakcyjne i przykuwające uwagę. W obrębie danej grupy produktowej lub metody prezentacji muszą być spójne. Spójność musi być również zachowana globalnie, w obrębie całej marki TERMA.

Przygotowując materiały źródłowe, posiłkujemy się księgą znaku TERMA. Na naszych materiałach źródłowych zawsze pojawia się logo TERMA, a layout pozostaje w zgodzie z wytycznymi z księgi znaku.

Zachęcamy Partnerów Handlowych do korzystania z naszych materiałów źródłowych, zawsze w niezmienionej formie. 

Nagrody

Nasze produkty od wielu lat cieszą się uznaniem nie tylko konsumentów, lecz także niezależnych organizacji oraz projektantów, otrzymując liczne nagrody. 

Czy ma to większe znaczenie? Najważniejszym wyznacznikiem jakości naszej pracy jest Państwa wybór. Wierzymy, że oferowane przez nas produkty nie tylko spełnią Państwa oczekiwania, lecz je wyprzedzą. Liczymy, że będą Państwo wobec nas wymagający. Tylko wtedy staniemy się lepsi.

Gold installer award

Złoty instalator

Good design award

Dobry wzór

The quality of the year award

Jakość roku

Design of the year award

Wzór roku

Gazelles of business award

Gazele biznesu

Nasze katalogi i portale

Katalogi i portale, które Państwu przekazujemy, są owocem pracy nie tylko profesjonalistów, lecz i pasjonatów.

To ich wiedza, doświadczenie, zaangażowanie i pasja sprawiają, iż corocznie dostarczamy tysiące produktów na całym świecie – ich modele prezentujemy w niniejszych publikacjach. Współpracując z wybitnymi projektantami i inżynierami, kreujemy trendy we współczesnym wzornictwie produktów grzewczych, rehabilitacyjnych oraz budowlanych.