Zakres obowiązków:
- obsługa Klienta w zakresie zleceń serwisowych (weryfikacja i przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych)
- przekazywanie zadań Serwisantom i koordynowanie ich pracy
- wprowadzanie danych do AX oraz dbałość o ich poprawność
- telefoniczne oraz mailowe doradztwo techniczne i wsparcie dla Menedżerów Sprzedaży oraz Partnerów Handlowych
- bieżąca współpraca z Zespołem Technologów
- odpowiedzialność za przygotowanie zleceń odbioru i wysyłek
- rejestrowanie pracy Zespołu w systemie oraz sporządzanie niezbędnej dokumentacji
- aktywny udział w pracach serwisowo-montażowych oraz optymalizacja procesów tam zachodzących
- proponowanie zmian konstrukcyjnych w oparciu o analizę zgłoszeń reklamacyjnych
- zbieranie informacji o potrzebach Klientów i monitorowanie rynku
- współudział w tworzeniu rozwiązań IT na potrzeby Serwisu
- współpraca z Zespołem Zakupów w celu optymalizacji kosztów produkcji
Wymagania:
- wykształcenie techniczne
- doświadczenie w organizacji serwisu w firmie produkcyjnej
- znajomość minimum jednego języka obcego: niemieckiego, angielskiego i / lub francuskiego (obsługa korespondencji mailowej)
- mile widziana umiejętność obsługi programu AX
- znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office
- dobra orientacja w zakresie obecnych na rynku urządzeń grzewczych, w szczególności elektrycznych
- skrupulatność
- umiejętność szybkiego uczenia się
- znajomość podstawowych praw i zasad fizycznych
- wysokie zdolności interpersonalne
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z Klientem
- umiejętność analitycznego myślenia i określania priorytetów
- komunikatywność i nastawienie na pracę zespołową
My oferujemy Tobie:
- pracę w firmie produkującej wysokiej klasy grzejniki łazienkowe i dekoracyjne, grzałki oraz maszyny budowalne, będącej liderem w swojej branży (25 lat na rynkach ponad 40 krajów świata)
- możliwości kreowania rozwiązań, dzięki dostępowi do najnowocześniejszych technologii
- ukierunkowanie na wolność w: samostanowieniu o swoim rozwoju; zwiększaniu wartości generowanej przez własną pracę i jej gratyfikację; korzystaniu z wszelkich dostępnych zasobów Organizacji (merytorycznych, personalnych, technologicznych)
- nabywanie mentalności przedsiębiorcy w duchu współodpowiedzialności za całą Organizację
- kontakt z ludźmi służącymi sobie pomocą w ramach różnorodnych kwalifikacji zawodowych, pozazawodowych i własnych zainteresowań
- pracę w Organizacji ukierunkowanej na dobro drugiego Człowieka, wartości i etykę oraz
odpowiedzialność społeczną
dowolną formę współpracy - strukturę płaską - w naszej Organizacji wszyscy jesteśmy równi - brak u nas dyrektorów i kierowników
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- możliwość kreowania rozwiązań, dzięki dostępowi do najnowocześniejszych technologii
- możliwość przystąpienia do programu Multisport / OK System
- możliwość wyboru ubezpieczenia grupowego
- prywatną opiekę medyczną
Jeśli nie spełniasz wyżej wymienionych oczekiwań, a czujesz, że masz w sobie potencjał, który
mógłby nas wzbogacić, jesteś innowacyjny, energiczny i cenisz wartości wolnorynkowe – prześlij
do nas swoje dokumenty aplikacyjne złożone z:
- CV ze zdjęciem,
- listu motywacyjnego
na adres: rekrutacja@termagroup.pl