Zakres obowiązków:
· zarządzanie informacją o produktach w wewnętrznych i zewnętrznych zasobach (baza AX, strony www, materiały drukowane itp. itd.), w tym – tworzenie, aktualizacja, modernizacja materiałów źródłowych
· współpraca z innymi Zespołami w procesie tworzenia i obróbki informacji o produkcie
· przygotowywanie wycen produktów z oferty
· przygotowywanie planów wdrożeniowych dla nowych produktów
· współpraca z zespołami R&D , Technologicznym oraz Handlowym w zakresie modyfikacji produktów i rozwoju produktowego
· współpraca z zespołem Serwisu nad ulepszeniem produktu na podstawie zgłoszeń serwisowych
· analiza zgłoszeń serwisowych, praca przy statystykach
· przygotowywanie prezentacji produktowych
· wsparcie techniczne dla zespołów Handlowych
Wymagania:
· znajomość minimum jednego języka obcego: niemieckiego, angielskiego i/lub francuskiego
· dobra orientacja w zakresie obecnych na rynku urządzeń grzewczych, w szczególności elektrycznych
· umiejętność obsługi programu AX
· skrupulatność
· znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office (min.dobra)
My oferujemy Tobie:
· pracę w firmie produkującej wysokiej klasy grzejniki łazienkowe i dekoracyjne, grzałki oraz maszyny budowalne, będącej liderem w swojej branży (25 lat na rynkach ponad 40 krajów świata)
· możliwości kreowania rozwiązań, dzięki dostępowi do najnowocześniejszych technologii
· ukierunkowanie na wolność w: samostanowieniu o swoim rozwoju; zwiększaniu wartości generowanej przez własną pracę i jej gratyfikację; korzystaniu z wszelkich dostępnych zasobów Organizacji (merytorycznych, personalnych, technologicznych)
· nabywanie mentalności przedsiębiorcy w duchu współodpowiedzialności za całą Organizację
· kontakt z ludźmi służącymi sobie pomocą w ramach różnorodnych kwalifikacji zawodowych, pozazawodowych i własnych zainteresowań
· pracę w Organizacji ukierunkowanej na dobro drugiego Człowieka, wartości i etykę oraz odpowiedzialność społeczną
· dowolną formę współpracy
· strukturę płaską - w naszej Organizacji wszyscy jesteśmy równi - brak u nas dyrektorów i kierowników
· możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
· możliwość kreowania rozwiązań, dzięki dostępowi do najnowocześniejszych technologii
· możliwość przystąpienia do programu Multisport / OK System
· możliwość wyboru ubezpieczenia grupowego
· prywatną opiekę medyczną
Jeśli nie spełniasz wyżej wymienionych oczekiwań, a czujesz, że masz w sobie potencjał, który mógłby nas wzbogacić, jesteś innowacyjny, energiczny i cenisz wartości wolnorynkowe – prześlij do nas swoje dokumenty aplikacyjne złożone z:
· CV ze zdjęciem,
· listu motywacyjnego
na adres: rekrutacja@termagroup.pl