Zakres obowiązków:
- udział w kształtowaniu strategii finansowej firmy
- opracowywanie i wdrażanie pomysłów, mających na celu usprawnienie finansowego aspektu działalności Organizacji
- optymalizacja procesów, wyznaczanie standardów finansowych
- trafna rejestracja oraz odczytywanie rzeczywistości, ocena szans i zagrożeń wynikających z planowanych działań
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość)
- umiejętność oceny zachodzących procesów pod względem ekonomicznym
- biznesowe podejście przy rozwiązywaniu zaistniałych problemów
- umiejętność oceny efektywności finansowej działań podejmowanych w Organizacji
- analityczne myślenie
- przedsiębiorczość i inicjatywa w działaniu
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz radzenia sobie w trudnych i awaryjnych sytuacjach, umożliwiającej generowanie i wdrażanie skutecznych i kreatywnych rozwiązań
- umiejętność dostrzegania szans i ich wykorzystywania
- znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote) oraz mile widziana znajomość Microsoft Dynamics AX
- dynamizm w działaniu, zorientowanie na cel
- mile widziane doświadczenie w pracy w firmie o profilu produkcyjnym
My oferujemy Tobie:
- pracę w firmie produkującej wysokiej klasy grzejniki łazienkowe i dekoracyjne, grzałki oraz maszyny budowalne, będącej liderem w swojej branży (25 lat na rynkach ponad 40 krajów świata)
- możliwości kreowania rozwiązań, dzięki dostępowi do najnowocześniejszych technologii
- ukierunkowanie na wolność w: samostanowieniu o swoim rozwoju; zwiększaniu wartości generowanej przez własną pracę i jej ratyfikację; korzystaniu z wszelkich dostępnych zasobów Organizacji (merytorycznych, personalnych, technologicznych)
- nabywanie mentalności przedsiębiorcy w duchu współodpowiedzialności za całą Organizację
- kontakt z ludźmi służącymi sobie pomocą w ramach różnorodnych kwalifikacji zawodowych, pozazawodowych i własnych zainteresowań
- pracę w Organizacji ukierunkowanej na dobro drugiego Człowieka, wartości i etykę oraz odpowiedzialność społeczną
- dowolną formę współpracy
- strukturę płaską - w naszej Organizacji wszyscy jesteśmy równi - brak u nas dyrektorów i kierowników
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- możliwość kreowania rozwiązań, dzięki dostępowi do najnowocześniejszych technologii
- możliwość przystąpienia do programu Multisport / OK System
- możliwość wyboru ubezpieczenia grupowego
- prywatną opiekę medyczną
Jeśli nie spełniasz wyżej wymienionych oczekiwań, a czujesz, że masz w sobie potencjał, który mógłby nas wzbogacić, jesteś innowacyjny, energiczny i cenisz wartości wolnorynkowe – prześlij do nas swoje dokumenty aplikacyjne złożone z:
- CV ze zdjęciem,
- listu motywacyjnego
na adres: rekrutacja@termagroup.pl