Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie Klientów na terenie całej południowej Polski
- budowanie trwałych relacji z Klientami
- prezentowanie produktów rehabilitacyjnych w centrach medycznych, rehabilitacyjnych, szpitalach, sklepach medycznych m.in. poprzez prowadzenie pokazów i warsztatów z zastosowania urządzeń
- prezentowanie integracyjnych urządzeń na place zabaw w fundacjach, urzędach miast i gmin, monitoring przetargów i budżetów obywatelskich pod kątem zapotrzebowania i aktywna relacja z potencjalnymi odbiorcami
- udziału w konferencjach i targach branżowych w kraju i w razie potrzeb za granicą
- aktywność w kontekście rozwoju sprzedaży eksportowej
- współuczestnictwo w dalszym rozwoju oferty produktowej
- zbieranie informacji o potrzebach Klientów i monitorowanie rynku
- serwis posprzedażowy u Klientów
- okazjonalny udział w montażach integracyjnych urządzeń na placach zabaw
Wymagania:
- wykształcenie wyższe/licencjat fizjoterapia
- zaangażowanie, przedsiębiorczość i odporność na stres
- doświadczenie w sprzedaży, szczególnie w branży medycznej lub pokrewnej, łatwość nawiązywania kontaktów, skuteczność w prowadzeniu działań sprzedażowych
- dynamizm i samodzielność w działaniu, nastawienie na realizację celu
- doskonała organizacja własnej pracy
- wysoka kultura osobista
- czynne prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – Excel, Word
- język angielski – na poziomie biegłym
- miejsce zamieszkania - południowa Polska
- gotowość do częstych wyjazdów i pracy w terenie
My oferujemy Tobie:
- niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
- pracę w firmie produkującej wysokiej klasy grzejniki łazienkowe i dekoracyjne, grzałki oraz maszyny budowalne, będącej liderem w swojej branży (25 lat na rynkach ponad 40 krajów świata)
- możliwości kreowania rozwiązań, dzięki dostępowi do najnowocześniejszych technologii
- ukierunkowanie na wolność w: samostanowieniu o swoim rozwoju; zwiększaniu wartości generowanej przez własną pracę i jej gratyfikację; korzystaniu z wszelkich dostępnych zasobów Organizacji (merytorycznych, personalnych, technologicznych)
- nabywanie mentalności przedsiębiorcy w duchu współodpowiedzialności za całą Organizację
- kontakt z ludźmi służącymi sobie pomocą w ramach różnorodnych kwalifikacji zawodowych, pozazawodowych i własnych zainteresowań
- pracę w Organizacji ukierunkowanej na dobro drugiego Człowieka, wartości i etykę oraz odpowiedzialność społeczną
- dowolną formę współpracy
- strukturę płaską - w naszej Organizacji wszyscy jesteśmy równi - brak u nas dyrektorów i kierowników
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- możliwość kreowania rozwiązań, dzięki dostępowi do najnowocześniejszych technologii
- możliwość przystąpienia do programu Multisport / OK System
- możliwość wyboru ubezpieczenia grupowego
- prywatną opiekę medyczną
Jeśli nie spełniasz wyżej wymienionych oczekiwań, a czujesz, że masz w sobie potencjał, który mógłby nas wzbogacić, jesteś innowacyjny, energiczny i cenisz wartości wolnorynkowe – prześlij do nas swoje dokumenty aplikacyjne złożone z:
- CV ze zdjęciem,
- listu motywacyjnego
na adres: rekrutacja@termagroup.pl