Główne zadania:
- księgowanie dokumentów księgowych,
- dbanie o przepływ informacji i zarządzanie świadomością.
- uzgadnianie kont księgowych,
- sporządzanie i uzgadnianie rejestrów i deklaracji VAT, VAT UE,
- rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych,
- rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych,
- współpraca w zakresie przygotowywania danych do sprawozdań finansowych,
- prowadzenie procesu rozrachunków z Dostawcami i Odbiorcami,
- bieżąca obsługa rachunku bankowego (wyciągi, przelewy),
- księgowanie wyciągów bankowych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne w zakresie finansów i rachunkowości,
- doświadczenie w pracy z systemem ERP.
- umiejętność merytorycznej weryfikacji dokumentów kosztowych,
- umiejętność ewidencji i analizy różnych zdarzeń gospodarczych,
- znajomość zagadnień rachunkowych i przepisów podatkowych
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na stanowisku w spółce o profilu produkcyjnym,
- znajomość rozliczania faktoringu
Oferujemy:
- pracę w innowacyjnej i stabilnej organizacji o płaskiej strukturze,
- Opiekę psychologiczną dla Pracowników i ich rodzin
- Interwencyjną salę dla dzieci Pracowników
- Pyszną kawę z ekspresu
- prywatną opiekę medyczną.
- możliwość wyboru ubezpieczenia grupowego,
- możliwość przystąpienia do programu Multisport / Medicover Sport,
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
Jeśli nie spełniasz wyżej wymienionych oczekiwań, a czujesz, że masz w sobie potencjał, który mógłby nas wzbogacić, jesteś innowacyjny, energiczny i cenisz wartości wolnorynkowe – prześlij do nas swoje CV.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:
rekrutacja@termagroup.pl
lub kontakt telefoniczny:
+48 667 784 786