Specjalista ds. Komunikacji i Promocji

Czaple (pow. kartuski)

PODSTAWOWA INFORMACJA:

Główne zadania: 

  • realizacja zadań związanych z prowadzeniem działań promocyjnych i wizerunkowych Organizacji,
  • koordynacja i prowadzenie profili społecznościowych (moderacja, publikowanie treści w kanałach, planowanie kampanii),
  • przygotowanie strategii promocyjnej dla marki oraz firmy jako pracodawcy,
  • redagowanie i przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych oraz koordynacja ich oprawy graficznej,
  • tworzenie aktywności w odpowiedzi na brief’y odbiorcy,
  • przygotowywanie contentu socialowego (treści socialowe, dopisanie copy, briefowowanie designu na grafiki/video),
  • współpraca z Zespołem Promocji przy tworzeniu contentu w projektach socialowych (głównie rekomendacja działań socialowych w oparciu o powstałe pomysły),
  • przygotowywanie planu aktywności w mediach społecznościowych (w tym tworzeniu kalendarzy contentowych)
  • monitorowanie działań konkurencji,
  • wspieranie społecznej aktywności Organizacji poprzez fundraising,
  • inicjowanie i wdrażanie rozwiązań budujących efektywną i angażującą komunikację wewnętrzną,
  • kreowane ciekawych i angażujących treści we współpracy z ekspertami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • monitoring mediów i Internetu, analiza rynku, konkurencji oraz potencjalnych szans na rozwój,
  • proponowanie i wprowadzanie ciągłych zmian i ulepszeń, a także reagowanie na aktualne trendy czy sezonowość.

 

Wymagania: 

  • wykształcenie wyższe (preferowane: komunikacja, marketing, dziennikarstwo i filologia polska),
  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w tworzeniu i promocji marki,
  • bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest),
  • doświadczenie w ustawianiu kampanii z wykorzystaniem narzędzi social (Facebook Business Manager, Facebook Analitycs),
  • znajomość narzędzi wspomagających m.in. Sotrender, Brand24, SaleManago, narzędzi do monitorowania pozycji stron internetowych (np. Tag Manager, Wix),
  • bardzo dobra znajomość trendów w obszarze social media i nowych technologii,
  • doświadczenie w pisaniu i korekcie tekstów, tzw. „lekkie pióro”,
  • doświadczenie w przygotowywaniu prostych materiałów graficznych, w tym grafik przy użyciu Canvy lub podobnego oprogramowania,
  • znajomość narzędzi komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • umiejętności prezentacyjne,
  • wiedza w zakresie SEO,
  • przynajmniej podstawowa wiedza z zakresu automatyzacji marketingu,
  • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • mile widziane doświadczenie w udziale w projektach z sektora pozarządowego.

 

Oferujemy: 

  • pracę w innowacyjnej i stabilnej organizacji o płaskiej strukturze,
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
  • możliwość przystąpienia do programu Multisport / OK System,
  • możliwość wyboru ubezpieczenia grupowego,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • ruchomy czas pracy.

 

Jeśli nie spełniasz wyżej wymienionych oczekiwań, a czujesz, że masz w sobie potencjał, który mógłby nas wzbogacić, jesteś innowacyjny, energiczny i cenisz wartości wolnorynkowe - prześlij do nas swoje CV.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:

rekrutacja@termagroup.pl

lub kontakt telefoniczny:

+48 693 451 144

-->

Aplikuj:

Dołącz do zespołu proponując właściwie stanowisko dla siebie
Wypełnij formularz i zacznij przygody z firmą Terma.

Nie podoba Ci się ta oferta?

Pomóż nam lepiej dopasować oferty dla Ciebie

To wynagrodzenie mnie nie zadowala

Chcesz się rozwijać w innym kierunku

Może w przyszłości

Inne