Główne zadania:
- kreowanie nowych produktów i inicjowanie nowych kierunków rozwoju,
- wdrażanie projektów usprawniających technologię produkcji,
- dbanie o prawidłowy przebieg procesów technologicznych oraz o terminową realizację produkcji,
- implementowanie składowych BOM wyrobu gotowego oraz półproduktów,
- realizacja zamówień zakupu materiałów oraz usług produkcyjnych,
- monitorowanie terminowej realizacji dostaw materiałów, półproduktów,
- nawiązywanie współpracy z Partnerami zewnętrznymi,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- współpraca z pozostałymi zespołami produkcyjnymi Organizacji.
Wymagania:
- wykształcenie techniczne (preferowane kierunki: elektryka, elektronika lub inne techniczne),
- doświadczenie w obszarze organizacji produkcji,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność przygotowywania i prowadzenia dokumentacji technologicznej,
- umiejętność określenia normatywnego zużycia surowców, półwyrobów, narzędzi i norm operacji
- technologicznych dla wyrobów i półwyrobów,
- komunikatywność, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole,
- mile widziana znajomość systemów ERP zwłaszcza Microsoft Dynamics AX,
- mile widziana znajomość oprogramowania AutoCAD, Inventor, MS Office, wspierającego tworzenie dokumentacji projektowej.
Oferujemy:
- pracę w innowacyjnej i stabilnej organizacji o płaskiej strukturze (ponad 25 lat na rynkach ponad 40 krajów świata),
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
- możliwość przystąpienia do programu Multisport / OK System,
- możliwości wyboru ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną.
Jeśli nie spełniasz wyżej wymienionych oczekiwań, a czujesz, że masz w sobie potencjał, który mógłby nas wzbogacić, jesteś innowacyjny, energiczny i ceniący wartości wolnorynkowe – prześlij do nas swoje CV.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:
rekrutacja@termagroup.pl
lub kontakt telefoniczny:
+48 691 766 554